maandag 3 maart 2014

Lipsmackers

Hallo allemaal,
sorry dat ik zolang geen reviews meer heb gemaakt maar nu komt er weer een!
In dit review ga ik vertellen over lipsmackers, welke er zijn en wat er nu zo fijn aan is.




Ik heb acht verschillende lipsmackers. (ze staan op volgorde van links naar rechts)
  • Coca Cola cherry
  • Coca Cola
  • Coca Cola vanilla
  • Sprite
  • Fanta pineapple
  • Fanta orange
  • Fanta strawberry
  • Fanta grape

Ik vind de Fanta strawberry het fijnst, die ruikt lekker zoet en je lippen voelen daardoor nog zachter aan dan de andere vind ik. Ik vind lipsmackers heel fijn omdat ze heel lekker ruiken, je krijgt er zachte lippen van en het heeft ook nog een klein smaakje.
Ik heb mijn lipsmackers bij ici-paris xl gekocht. Hier waren ze 8,99 euro. In de meeste winkels zijn ze ongeveer 14,00 euro.

Ga jij ook lipsmackers kopen? en wat vind je van lipsmackers?
Groetjes Marlies








2 opmerkingen:

  1. Ik vind lipsmackers ook heel fijn.
    Ik heb deze lipsmackers zelf ook en ik
    vind de fanta strawberry ook het fijnst ;-)

    Liefs Nynke

    BeantwoordenVerwijderen